Wednesday, October 20, 2010

Hadiah hari jadi untuk lelaki

Firstly, nk ckap thanx kat wana dengan artikel yang dikeluakan bkenaan bagi membalas entri yang bertajuk "jangan nak tnjuk ko tau sume..!!!".... terima kasih bnyak2 ats info yg d beri...hahaha...ak nk tnjuk gmbar anak sdare ak ni...Wan Harraz Danial Bin Wan Hazizul.. comel kan...nnt jap...ad ag gmbar nyer..hehe.. wat pgetahuan korang glasses ni da ptah...haha..lpas danial wat main die relax jap..pas2 "pap" trus ptah..kecewa tol...haha..nsb baik ank sdare...(",) ok..abis cter sal danial...entry kali ni ak cma nk tny jer agak2 aper adiah ari jadi utk llaki slain wallet, kasut, bju, perfume & brang2 yg da biasa kta dgar...korang ad idea yang lbih kreatif x..??

2 comments:

MiGhtyZ said...

sesama... hehe.. comel lah budak tu..

ayien said...

of cos la...comel kan..cam aku..hahaha